Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 14 januari 2010

mys-grönvik


mamma e så gulli å lagar allti super goda smörgåsar å en stor kanna me tee då vi ska kom dit! allti mysit! å eld i spisen å mylampor på i hela vardagsrumme. skönt ti va hem å si föräldrarna å lillasyster! janine försöka övertal mig ti att hon å nån kompis sko få va vi oss en stund imoron innan di går ti krogen:P såde ere ti bo istan å int kan ja ju säg nej ti lillayster fast vi hadd planer på att storhandla å sedan stostäda ut julen å sedan ha myskväll bara nika å jag <3 men janine sa di sko far snabbt så kanske he går bra:) vi far å handla vi medan di e här då så:) ska väl funk på nått vis!

nu ha ja lagt mig e sängen å ska böri på en ny bok! läst ut dende sista i twilight i lördas så nu ere en ny ja låna av jenny. han heter " mamma sa att jag var sjuk" och en sånde sann historia bok. såna tycker ja om!! jenny du måst vis var du hitta alla dide böckren, hittar int rätt avdelning på adlibris! å imoron blir e lång dag på jobbet! från kl 7-17! 10 timmars arbetsdag! har ingen paus mellan imoron utan he e städning plus kontor me lisse! (måst kom in i systeme ifall lisse e sjuk nån da å ja blir föreståndare:S)

gonatt!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar