Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 18 januari 2010

härlig pojkvän


e no skönt då man kommer hem efter en dag me massa program å en högljudd dag på eftis (märktes he va månda, alla barn skrek å skratta å hadd så kul ti få träff varandra igen, vi ledare sto å höll för örona) ja så kommer man hem ti en fin lägenhet me en gryta som står å puttrar på spisen :) skönt me mat!!

så nu ha vi äti, kolla klart james bond filmen vi börja på me igår å nu ska ja fösök red upp mitt liv:D haha! he e no omöjligt dehe att fösök få skola å jobb att gå ihop! ida hadd di introduktion till kursen på hanken jag skall gå, fick vet imoron e en obligatorisk föreläsning/övning som ja int hadd mena far på.. så nu måst ja ring min chef å si om he e okej ja kommer senare å tar ut min övertid på he ja missar..ojoj.. måst koll igenom programme fö kursen också fö att i hu ja ska hinn me allt! sånhe e jobbit! E ju egentligen bara en kurs ja nu som täcker myki, förstår int hu ja klara hösten me flera kurser som va ofta å läng?!

S

1 kommentar:

  1. hahah ja märkte nyss att vi båda gjort inlägg om våra killar :) thihi

    SvaraRadera