Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 6 januari 2010

LAN


blev en lång dag på nå vis igår.. förstår int varför:D läst min bok hela dagen, sedan ti kvällen kom janines kompisar till grönvik på förfest å sedan förd ja dom ti ollis. jag själv bestämd mej fö att far å si dit där nika va:) LAN..
där händ e no int så myki, va där ti en 12 tiden. di hadd mej ti prov spel:P testa både cs å nått bil spel:P ja va ju int så dukti på he kan ni ju förstå! ja sitter ju int 4 timmar per dag å "tränar" jag! hem å så fortsatt ja på min bok! (ja ja vet, ja e helt fast! kan int slut)

fick åxå en klar bild över vad ett lan består av.. coca-cola, micro pizzor och dator.. va viktigast! säkert ere riktigt kul men

ja tröttna ju efter 2 timmar där ja så int förstår ja hu di orkar 2 DAGAR?!







vakna no flera gånger inatt å av att nika int ännu komi hem:) men 9 imorse kom han :D haha! så då kona ja sov lugnt å vakna kl 12:) så nu ha ja lega på soffan och läst min bok sedan dess! fundera he e sko va lika bra ja sko få ut han läst nu fö imoron böri ja jobb å skolan böri då å snart så då sko ja bord koncentrer mej på skolarbeten å int boken! så ja "måst" läs nu hela tiden ;)

nu ska ja gå å väck nika, hopp i duschen å sedan ska nika å ja han en mysig sista dag av jullovet med bio och god mat!
S

1 kommentar: