Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 24 maj 2010

chanel

sitter och kollar på the hills och blir så kär i allt chanel di hela tiden pratar om eller har.. jag å vill ha!:O gah va ja blir påverka av serier.. gud då ja e i min vanliga normala vardag så böri ja koppel mina vardagliha händelser till sånt som händer i serien! ja kan si saker ti va som i serien!? helt sjukt! som då man e ut så sir ja e som då dom e ut å draman får ja ti va som deras draman å jaa.. sjukt helt enkelt.. nån som tycker ja kollar fö myki på serier då ja böri tro ja lever i en serie? :O ingen? ;)

nåja men satt å kolla på chanels produkter.. ååh.. å e int coco ett fint namn? coco chanel, coco! COCO! LÄTT JA SKA DÖP MIN HUND ELLER DOTTER TI HE! hu fint som helst..

tibak ti the hills! :D

drömmer om en egen chanel väska..


S

2 kommentarer: