Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 17 maj 2010

dag 2 (söndag) i hesa

jag HOPPA ur sängen på moron å klädd mig snabbt fö IDAG sko vi å shoppa!!! :D di andra va kanske int liiika pigg men di fick si morgon glada simone å försto vafö nika hatar mig på morgonen.. morgontrötta människor (som nika) tycker int om mej på mornarna.. e allt fö glad å pigg:P

i stan så hadd ja två butiker ja vila ti, zara å ordning och reda, och di gick vi först till å jag shoppa där:D (visar ikväll va e blev) va så glad:D sedan gick vi bara runt å kolla på stockman å sedan handla vi lite mat till picknicken vi sko på me didacta!

kl 13 gick vi iväg ti en park i centrum där vi sko träff alla å picknicka:) va så otroligt härligt! man kona lätt va i shorts å topp å folk låg i bikini där å sola! vi åt å prata om sitzen å hadd super trevligt:) verkligen rätt helj vi vald ti kom å di vald ti ha sitz :D e så glad vi va dit å vi ska ta e igen sedan i vasa i höst!











bild 1: nilla och erica på picknick
bild 2: erica
bild 3-4: picknick me didacta
bild 5: sola
bild 6: sola

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar