Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 11 maj 2010

hejsan!

ha int skriva på hela dagen men ja ha haft fullt upp :)

jobbat kl 7-9 som vanligt, sedan till stan me mamma å janine å så jobbet tibak. men på stan va e tänkt mamma å jag sko gå lugnt å si men he blev mer ti spring på mamma å janines ärenden.. :( men ja hann hitt lite iaf:D mamma å ja fundera om vi sko fari bara hon å jag imoron igen då vi int riktigt hann nå hon å jag, men vi sa vi tar e efter heljen fö hon ska ti rom över heljen å jag ti hesa så om vi int hitter nå då vi e på resa båda så far vi å shoppar hon å jag på månda eller tisda:D lät bra tyckt jag:D

när ja kom hem från jobbet så blev e ti böri städ som ja int fick gjort igår:) mår bra nu då ja ha fått hela lägenheten städad Å middag gjord å nu får ja ta e lugnt bara:) bara nika kommer hem ikväll ska vi gå i bastun han å jag:) ha int sitt han på läng nu känns e som fö han e allti bort månda å tisda kvällar å nu har han dessutom jobba hon moffa sin ända tills han ska på brankka så han ha int komi hem mellan jobb å brankka.. allti hem ti en tom lägenhten jag nu om dagan.. men ikväll kommer han no hem där 21-22 tiden å imoron ska vi kolla ishockey tisammans! (nika vet int he ännu men ja ha bestämt he:P)


men va ja ha shoppa! blev en super söt bikini från ginatricot! visst fin:) å sedan en tröja från gina, har en likadan vit å ja älskar den så måsta ha en till i militärgrönt:) sedan köpt ja å hårmedel fö värme.. utsätter ju mitt hår fö värme varje gång ja tvätta he fö då fönar ja he allti å tar me platttång å volymmaster..så nu ska ja böri sköt om mitt hår bättre:)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar