Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 15 maj 2010

svar på frågor

Hur orkar du jobba så mycket, studera och umgås me alla? Det låter som ditt dygn är 26 timmar :)
Haha:) jo ibland sko ja no behöv några timmar extra men he ha no funkat! Nu på våren har e gått bättre då ja haft lite mindre skola:) å he som e skönt e att man får ju int ”läxor” från jobbet, utan då man e klar där e man ledig så då kan man studera lite:) har dessutom ett huvudämne som har lite föreläsningar och där man själv får välja lite och har mycket föreläsningar på kvällen och heljer så därför har det funkat!
I höstas var det däremot värre.. var nog på väg till burn-out då för jag hade allt för mycket skola. Det funkade bara för att jag har ett jobb där jag får ta tjänstledigt för alla föreläsningar jag har, men att sedan komma hem å ha allt för många arbeten från skolan och tenter att läsa till räckte inte timmarna på dygnet till. Skulle verkligen ha behövt 26 timmar då:)
Men till nästa år har jag lärt mig att mindre skola om jag tänker jobba! Man klarar allt man vill!

vad har du o nika för framtidsplaner? :)
framtidsplaner.. vi har pratat om att det skulle vara kul att åka utomlands och jobba ett år tillsammans, men vi får väl se med det. Vi gillade båda london så mycket att skulle vara roligt att åka dit igen.. sedan skall vi väl studera klart, kanske gå nå fortsättningskurser i Åbo och bo där nått år och sedan börja ta det lugnt, bygga hus och skaffa hund å barn å hela grejen! :D vi kommer nog troligtvis bo i här i korsholm eller vasa så blir väl inge långa flyttar när vi skall börja bygga hus.

va de dyrt att laga tandsmycke? sko själv vila ha ett när tycker du de e passligt att laga? (ålder)
jag gjorde mitt tandsmycke i 8:an i högstadiet och då tyckte jag det var riktigt passligt. Min lillasyster gjorde då också ett och hon är två år yngre men att göra ett tandsmycke tycker inte jag är så farligt. Kommer aldrig att synas du haft ett om du väljer att ta bort det efter en tid och är inte farligt på något vis! Så ålder spelar nog inte så stor roll men i högstadiet någon gång!
Kostnaderna för tandsmycket minns ja inte riktigt för var ändå 7 år sedan jag gjorde mitt! Men tandsmycket köper man i en guldsmetsbutik och kan vara 20-30 € (eftersom det är äkta guld är de lite dyrare) att sätta dit det hos tandläkaren sedan minns jag inte, kanske 10-20 €? Och att ta bort det kostade inget för mig fö jag for till samma ställe som lagt dit det så de tyckte de kunde ta bort det då också!
Är vanligt att tandsmycket kan falla bort och man då sväljer det men he e int farligt, men he händ aldrig mig:)

hur länge ha du vari tillsammans med nika?
I sommar (i augusti) 4 år

va e din favorit outfit?

Tycker he e super roligt att byt om å test olika outfits men om ja måst välj en fö resten av lite ere no mina cheap-Monday jeans, min selected femme svarta långärmade t-skjorta, ett snygg bälte och en snygg skarf, mina vita converse och min läderjacka (eller beigea kavaj).

Hur träffade du nika?

Vi träffades genom gemensamma kompisar :P vi börja prata på msn och sedan träffades vi under hela sommaren 2006 på villor och fester med våra kompisar och sedan på villavsluningen 2006 blev det han och jag <3
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar