Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 7 maj 2010

imoron

imoron ere lördag och jag har hund:) så vi ska säkert börja morgonen med en liten promenad å sedan mat! men programme fö dagen e ijbks match kl 16! jag ska träff min kompis chotta å fara å si på fotboll! super kul! å så ska e ju va bra väder imoron å så ska bli skönt ti sitt i solen me nikita å chotta å kolla fotboll å prata ifatt allt vi int hunnit prata om då hon vari i åbo! ska bli super härligt, längtar riktigt!

sedan ti kvällen så hadd JAG tänkt vi sko ta å si på ishockey men så säger nika nu han int e så intressera av dihe ishockey VMs första matcherna! gah! tänkt ju si matchen me två andra par (jenny,jalle,chotta å nylle) nylle va väl osäkert med fö hans en kompis fyller.. men nu då nika int va så intressera av finlands första match i ishockey mot danmark (nika vill bara si matcherna som e viktiga..) så fundera ja he kanske slutar me bara tjejkväll? måst si :) men iaf hemma kväll blir e så he ska bli skönt!

sedan blir e söndag å morsdag! har redan förberett presenterna ti mamma! :D
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar