Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 1 maj 2010

sockervadd!


vi ha vari på torget å småfrusit, fått mitt älskade sockervadd å lite remmar, vi ha vari på kaffe me mamma å pappa å sedan handla lite:) behöva lite chips,limsa å dipp för kvällen! jag ha just städat lite hemma eftersom jag tycker he behöver städas myki fortare än va nika anser va behövligt.. så då får man städ själv:P nåja int va e så myki.. men guud va kläder vi har överallt! allt in i skrubben nu så he e skönt, en tvättmaskin e igång å diskmaskin. golvet e torkat och å wcn e tvättad:)nu kan ja ha lungt å skönt då allt runt mej e i ordning!

ikväll ska nika å jag bara ta e lungt! vi ska hämta hem lite mat snart, kolla film å sedan blir e chips,dipp å limsa:) skön lördag!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar