Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 25 maj 2010

heljen

idag ha vari en lugn dag me myki uppgifter:) ha i pausen vari ti grönvik för att hjälp till inför janines student så blev ti rens upp i mitt gamla rum å tvätt fönster där å byt gardiner. gick snabbt å i jobbet ha ja idag vari examensbedömare till en som går en eftisledarskolning å som idag hadd sin examen hos oss:) ha gått bra å vari intressant:P lite ny erfarenhet skadar allri så däfö tackar ja sällan nej ti en ny utmaning!



men iaf ha börja funder på va ja ska ha på mig i heljen eftersom vi ska på examensfester BÅDE lörda å sönda.. gah! lörda ska vi ti min småkusin så då blir e den beiga korta klänningen me mina snygga svarta skor ja just köpt! å på sönda blir e min kusin som blir klar barnträdgårdslärare så då blir e den långa vita tubklänninge å gladiatorsandaler:) blir skit snyggt alltihop ;) men ha int ännu kona bestäm mej inför fredan då vi ska ut me dihe från jobbet på middag på amarillo å sky! KUL HELJ! (å lörda kväll ere eurovisionsfinalen! måst kollas:D)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar