Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 27 maj 2010

händelselös dag

idag kan ja bara berätt va allt ja gjort men ha int vari nå speciellt.. riktigt vanlig dag!

steg opp halv 9 å for ti grönvik. där ha ja hjälpt till me allt som behövts å sedan ti jobbe kl 12. slutade kl 17 å for då tibak ti grönvik fö å test lag janines hår inför studenten.. å nu e ja hemma fö kvällen å fösöker få tag i ett gymkort!! vill å ha ett över sommaren som flera av mina kompisar har.. jag å vill! :D
S

4 kommentarer:

  1. Har du titta här? :)
    http://www.wsc.fi/Pa_svenska/Hyresborsen/Uthyres

    SvaraRadera
  2. jepp! håller på med det och ser ut som jag hittat ett nu :D jejj! :D tack iaf!

    SvaraRadera
  3. Hejsan! har du hittat ett gymkort? annars sku du nog få hyra mitt för en tid. Kommer att jobba så mycket i sommar att ja knappt kommer hinn gymm nå.

    SvaraRadera
  4. joo! idag skall jag hämta det.. men tack ändå! super snällt!:)

    SvaraRadera