Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 3 maj 2010

tjohoo

nu ligger ja i sängen me kalendern å mina post-its lappar å min penna i högsta hugg! nu skall här planeras veckan! ha sagt e förr å säger he igen, älskar min kalender! där finns allt! å post-its beroendet ha komi från eftis.. deras ansvar ti få mej på nå rehabilitering efteråt å så ja int får abstinensbesvär efter post-its! API (anonyma post-itsare) nå tibak ti min morgondag:

jag skall i pausen:
-för å få nikas hårddisk fixa (hadd ju sönder hans externa hårddisk å förd han imorse fö att fixas, he gick int men he gick ti rädd he som fanns i den om ja hadd en ny hårddisk så ida ha vi vari å köpt en sån så nu ska den dit å få nikas material räddat)
-stan å köp en morsdagspresent å sedan å köp ett par skor ja hitta ida me janine! vill haa! måst haa!
-havtornet (skolan)
-posta mina ansökningar om sommarstöd!
(-till startrikå å hämt ut styrelsetröjorna bara di sko meddela att di e klar nångång! va menat di sko va klar förra veckan!?)

+ jobb före och efter men efter jobbet ska ja ta e lungt å beundra mina kanske nyinköpta skor! :D

så nujust sitter ja å gör styrelsesaker (mejlar och planerar in möte me fone:S förstår int hu he ska gå till då ja jobbar, måst funderas på mera med min sekreterare ;P) å så planerar ja hesa resan nästa helj! är bjuden på sitz till vår motsvarighet i hesa! allmän pedagogik studerande på hesa uni :D super kul! måst si me tågena å sånt..

många järn i elden nu igen ;)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar