Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 25 maj 2010

fixat ansiktet

har alltså rengjort och smort det:P tog just en skön dusch å fick äntligen tvätt håre efter aallt för många dar.. så nu ha ja balsamera håret, rakat mig och rengjort ansiktet med vääärldens bästa rengöringskräm! sedan piilat och till sist en ansiktsmask:) så nu känner jag mig som en ny människa å ska riktit gos ner mej i soffan me popcorn sedan å koll semifinalen av eurovisions. e ju finland ikväll! har NOLL koll på va finland har fö bidrag! men hörd idag på radio då mamma å jag satt å drack kaffe att di e förhandsfavoriter? mamma å jag kolla konstit på varandra då vi hörd e..

tibak ti rengöringskrämen! har använt den HELA mitt liv! elä sedan man böri använd? typ 13? nåja iaf e världens bästa å ja känner varje gång hu min hy e REN efteråt! tar super bra bort sminkrester också:) e enda jag använder:) efter en kväll me festsminkning tvättar ja bort dede mesta me vatten, sedan på me rengöringen, gnuggar,sköljer och BORTA! en ren å tråki simone kvar:D e colosé å e dende långa vita flaskan ni ser på bilden:) rekomenderar:) skummar sig fräscht då man tvättar sig me den å har en fräsch doft

nu ska ja böri förbereda mig för eurovision! hoppas nika kommer me dippen snart:O
S

2 kommentarer:

  1. var hittar man rengöringskrämen? (:

    SvaraRadera
  2. hejsan!

    colosé säljs endast som sån pyramid grej. Så min mamma har alltid hållt på och sålt dem eller köpt av detta märke så därför har jag också börjat använda det och det är suuper :)

    SvaraRadera