Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 5 maj 2010

huh

jag kom mej upp, å int bara upp utan ut å!

ja ha vari å sprungi mina damer och herrer! e så nöjd nu, 5-6 km blev e å ja va helt slut.. gud he e jobbit, mina ben värkt å inge luft fick man! nånää, men trött va ja no.. så nu ska ja hopp i duschen å sedan si en film me älsklingen!

imoron hoppas ja mitt nellypaket ska kom så får ja lite fina kläder:) å skor! imoron ska vi trolgtivs städa lite och handla. vardagsbestyr:) fö på freda har ja lång dag på jobbet som vanligt å sedan ska ja ti grönvik efter jobbet å hämta nikita! ska ha hon i heljen! myyysit:) så då blir e myki ti gå ut å gå å kanske far å spring me hon? hon e super dukti på å spring å orkar långt men he kan va lite väl myki annat kul ti lukta på i stan att he blir svårt ti koncentrer sig på springase bara för hon :D måst si he sedan :) skönt fö mej ti bara stann kanske ;)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar