Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 20 september 2010

Första i Vasa

Har köpt dom omtalade Levis curve id jeans! Var in till JC efter Hanken föreläsningen och där var dom! Dom hade bara fram några få andra modeller, men hade just fått in dessa som inte ännu var framlagda. Dom satt perfekt! Butikbiträdet sa jag är först i Vasa med just dessa :) MEN är väl medveten om att andra i Vasa kan ha dom och köpt dom någon annan stans :P Men iaf :D Är suuper glad! :D


Köpte också ett häfte inför Kandidaten, vår handledare tipsade om att skaffa ett häfte där vi skriver upp alla tankar, frågor och funderingar kring Kandidaten och därifrån sedan kunna beta av frågorna och skriva svaren för att ha allt på ett och samma ställe när man sedan skall börja skriva! Har ju tänkt skriva om samma sak i Gradun så är perfekt för mej att ha allt samlat på samma ställe för att sedan kunna kolla i den igen till Gradun. OCH så måste jag fundera i detta häfte hur jag skall dela upp ämnet. Hur jag skall dra gränserna för vad som skall till Kandidaten och till Gradun.. Mycket att tänka på!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar