Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 20 september 2010

måndag igen


Har världens härligaste lillasyster som ställde upp imorse och kom hit kl 8 för att vara med Älva när jag for på föreläsning! TACK!<3 håller på och lär Älva nu att vara ensam hemma så Janine lämnade henne en halv timme före jag skulle kom hem för att hon idag igen skulle testa på att vara ensam. Janine har rapporterat till mej att allt gick bra och att hon knappt gnällde när hon for :) SUPER! Och det var tyst när jag kom hem kl 10 :) HOPPAS allt går bra nu och vi snart kan börja ha henne ensam medan jag åker iväg på en föreläsning :) Några långa dagar ensam är det inte frågan om! Hon är allt för liten för det men en- en och en halvtimma (som mina föreläsningar är) skall vi nog börja klara av snart:) Men vi tar det sakta!

Har en till föreläsning kl 12.30-14.00 men Nika är hemma med henne då :) Hela kvällen sedan har jag och Älva tillsammans! hihi:P

idag blev det långkjolen och pojkvännens kofta över, var lite kyligt imorse att cykla till Hanken..
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar