Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 8 september 2010

janines gulis

Jag och Älva har varit på janines, koffes och lauras gulisintagning ikväll :) har haft riktigt roligt! massor med trevliga människor och älva har såklart charmat alla! alla älskar henne :) men trött blev hon så hon höll på att somna i min famn :) så nu e vi hemma så min lilla bebis skall få sova:)

själv skall jag kolla lite film och fundera på morgondagen! skall till skolan och sedan har SVF gulisintagning :) så går kanske iväg och kollar lite! om vi orkar, känner mej ganska trött nu efter allt gulis! kanske man borda ta en lugn kväll för en gångs skull! eftersom fredag nog är ledig men blir lunch med favvo-tjejerna jenny och chotta (plättkalas hos mig) och till kvällen skall nika och jag till nikas mamma och syster på middag:)
S



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar