Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 12 september 2010

planerings kväll


Ikväll blev det planeringskväll! Gick igenom kalender lite för att se hur det ser ut veckorna framöver! 3-4 veckor nu har jag skola 4 dagar i veckan ( efter det är det 1-2 dagar i veckan skola/jobb) vilket jag tycker är lite jobbigt, skulle inte vilja lämna Älva så har kollat med mamma så hon får vara där! Tycker hon är för liten ännu att vara själv och jag har inte hunnit träna tillräckligt med henne ännu :) Men vi håller på! Skall nog få henne lärd att börja vara själv några timmar per dag när det behövs. Är väldigt noga att träna henne ordentligt eftersom vi bor i höghus! Går inte att hon skäller en stund först innan hon tröttnar och då går och lägger sig, utan hon måste vara tillfreds med situationen direkt och vara tyst och snäll flicka:) men skall nog bli bra! Tålamod och kärlek (och godis) så ska vi nog klara dethär!

Har även en helg i Åbo som är inbokad och som jag hemskt gärna skulle vilja fara på :) få träffa mina kära vänner!<3
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar