Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 26 september 2010

v. 39

MÅNDAG
har en föreläsning kl 8-10 men vet inte om jag åker på den.. Tror jag skall ta sovmorgon och sedan åka iväg till Grönvik och hämta Nikita som igen skall vara hemma hos oss :)

NÅGRA SAMTAL SKALL RINGAS OCH NÅGRA ÄRENDEN SKALL KÖRAS

kl12.30-14.00 är det föreläsning vid Hanken
kl14.15 FRISSAN
kl15.00 möte med pedactus hemma hos oss

Denna dag har vi även deadline till Hanken arbetet.. ! :S

Till kvällen blir det hemmakväll!!

TISDAG
Har inte så mycket program på tisdag..
En föreläsning kl 14.25-15.45 (kandidatseminarium!) är super bra att gå på dom men man blir så nervös att man snart ska kunna allt och skriva en kandidat! :S

ÄRENDEN
-Hämta ut spexmedlems-kort i skolan före seminariet
-Kopiera och printa massor
-Föra hundarna till Mommo och Moffa

Till kvällen kanske idol hos Janine? :)

ONSDAG
Ledig! på dagen
Skall läsa och göra lite skolarbeten..

Och till kvällen har jag en kvällskurs kl 17.15-20.30, Allmän planeringsteori!

TORSDAG
Föreläsning kl 8.15-11.45
Sedan skall Jag vara opponent till ett arbete kl 12.30! Skall bli roligt! Skall sedan själv ha opponenter till mitt och Malins arbete i samma ämne veckan senare.. Så bra att se någon annan före för att veta lite hur det skall gå till ;)

FREDAG
Ledig, så hela dagen skall spenderas med Älva för i helgen kommer jag vara i Åbo!

LÖRDAG-SÖNDAG
Åker tidigt på lördag morgon, skall shoppa där direkt jag kommer dit! Kommer bo hos Chotta och till kvällen skall vi TJEJER iväg till Lina på förfest och sedan ut på Åbos krogar ;) Kommer bli super roligt och jag längtar super mycket! Åker hem sedan på Söndag till kvällen när jag fått i mig lite skräpmat :) Då skall jag gulla med Nika och Älva
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar