Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 16 september 2010

torsdag kväll

När Malin for tog jag ett glas rött vin och gick till vår skrubb och började städa! Sade ju jag skulle göra något nyttigt ;) Vi har så sjukt mycket med saker och kläder! Och oftast slängs allt bara in dit utan att sätta något med omsorg (varken kläder eller saker) och sedan tog jag tag i stolen vi har i sovrummet som svämmar över med kläder! rödvins glaset behövdes..

Men nu är jag klar och satt mej i soffan med lite mer vin :) nu blir det tv och sedan planera för morgondagen! FREDAG! Har skola hela dagen, så Älva skall vara på skötas :) Efteråt funderade jag far till Grönvik och umgås med mamma och pappa! Älva tycker det är roligt i Grönvik då hon får springa runt fritt! :D

Hittade ett par skor jag skulle vilja ha från scorett.. super fina! men vet inte hur jag ska få tag i dem eller om jag borde, har redan flera bra höst/vinter skor!
S

4 kommentarer:

  1. Jättefina skor! Men typ "alla" har såna nu, haha ;)

    SvaraRadera
  2. mm :/ e lite synd:D Blir så lätt i lilla Vasa.. :/

    SvaraRadera
  3. tänkt int speciellt på vasa, man sir dem ännu mer i sverige :D

    SvaraRadera
  4. jaa! jå di e säkert riktigt poppis i Sverige! e du där? studerar? :)

    SvaraRadera