Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 25 september 2010

skakis


Har haft en riktigt lugn dag :) Stor frukost med Nika som vanligt, sedan bara ligga i soffan och ta det lugnt. Var ut me Älva också men då kom en schäfer som va lös springande mot Älva! blev skit rädd och såg framför mej att han sko slit sönder Älva och bryt nackan av hon.. Fick fort upp henne i famnen så kom ägaren och sa att hunden nog e snäll, att han inte hade sett att vi kom :) så allt gick bra men både jag och Älva var lite skakis efteråt! Så efteråt gullade jag med henne i flera timmar för att lugna henne och hade henne i famnen för att få henne att känna sig trygg :)

Men nu börjar det bli lite bråttom att göra sig klar och fara iväg till en av mina bästa kompisar som fyller! Älva skall vara hos Janine och Koffe, har lite ångest över att behöva lämna bort henne igen.. :( men skyndar mig sedan hem för att hämta henne:)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar