Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 28 september 2010

fina saker

Blev plötsligt super stressigt efter seminariet! Seminariet drog för det första ut på tiden, och jag som skulle och handla direkt efteråt! Nåja skyndade mej som tusan vid minimani och snabbt hem för att slänga av maten och ta hundarna! (slutade kl 16 skolan, handlade snabbt och tillbak i stan kl 16.45) snabbt iväg till Grönvik för att lämna Nikita där och iväg och hämta mamma och pappa vid flygplatsen kl 17.30! Men allt gick och väl hemma med Mamma och Pappa kom Janine och Koffe dit och vi åt mat och har nu kollat idol där! Hejja Elin! det är så orättvist när hon har många finländare bakom sig men då vi inte kan rösta och hjälpa henne..

Det jag ville komma till var att Jag fick fina saker av Mamma och Pappa efter resan, men så tog lillasyster ett garnnystan medan vi var där och stickade denna fina pannband till mej :D SNYGG va!? TACK! visar imorgon vad M o. P gav mig :)
S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar