Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 9 september 2010

handlat

igår var jag och shoppade! länge sedan sist va?! har lyckats hålla mig i skinnet ;) mycket tack vare Älva, har känt jag behöver vara hemma med henne så fort jag är klar med måsten som skola och jobb.

så igår var egentligen första gången jag gick på stan sedan Älva :) ovanligt länge för att vara jag :D haha!

blev som sagt skjortan jag har på mig idag, en fin stickad kjol att ha på mig i höst och vinterkylan, en brosch, hårband och denna härliga tröja från selected femme! älskar som sagt detta märke :) är en lite längre tröja, lite genomskinlig som blir supersnygg med en topp innanför och ett par leggings, piffa till med snygga örhängen eller andra accessoarer och sedan ett par snygga skor!
S

2 kommentarer:

  1. En yllekjol har jag också fundera köp ti hösten :) Din va super fin! Har kolla in en på Zara jag som jag tror måst bli min :D

    SvaraRadera
  2. tack! funderade en yllekjol kan vara skönt att ha nu i kylan :) vill å ti zara å shoppa!!

    SvaraRadera