Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 28 september 2010

Saknar gymmet


Saknar verkligen gymmet.. Hade tänkt jag skulle vänta och funderade på att KANSKE skaffa gymkort efter julen, men känner nu redan att jag gärna skulle börja träna!

Har som sagt ganska fullt program nu denna vecka och 2 veckor fram men efter det! Har skola 1-2 gånger i veckan och jobb 8 h per vecka.. Så skulle verkligen kunna börja träna då ordentligt!

Funderade på Älva och att lämna henne.. Men hon måste lära sig att vara ensam hemma 2 timmar om dagen när matte far iväg till gymmet! (när jag är borta hela dagen i skola och på jobbet är hon hos mina föräldrar)

Så jag tror det skulle kunna fungera:) Fick en kupong med 1 vecka gratis till Sport Club så imorgon skall jag dit på möte med dem och fundera:) sedan skall jag träna en vecka ordentligt! Ska bli så kul! Längtar! :D
S

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgIVeuj1YvTUEY37D6afjx3UnBzvQUseuCDhuqlTdaMMVgoPAe-EX7obM1ojolOZj3VoWSSHQBzO_-g78JUJ6hPN1Md94yBB8Hhsse1-kzNeoh74qlkXdZVenntcfaSj-iYWD9K7p5SKe-o/s400/less-mills-bodypump.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar