Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 23 september 2010

Wasa by night, the day after

Godmorgon, trött och sliten Simone här ;) sovd dåligt inatt eftersom jag hade dåligt samvete över att Älva inte var hemma hos oss.. Hon fick sova vid mina föräldrar inatt för att inte vara ensam! Men mamma kom tidigt tibak med henne och så glad hon och jag blev att se varandra! :D gulle-mitt:)

nå efter det kunde jag inte sova mer, nog Älva, så hon sover i soffan medan jag surfar. Malin är påväg hit nu så skall vi fortsätta med vårt Hanken-arbete!

Men såhär såg Wasa By Night tröjorna ut iår! Jag har ingen men Nika fick tag i en. Min kväll bestod av middag på Amarillo med Jenny,Malin och Nico, sedan hem till Malin för en trevlig förfest och trevligt sällskap :D ut kl 23-23.30? till fontana! Riktigt roligt där och en sväng till Cella :) Hem kl 3-3.30 ;)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar