Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 1 februari 2010

alperna

nåja! mår lite dåligt ännu men tänkt ja sko fösök skriv ihop ett inlägg nu om resan! vi kom dit på lörda kväll å då gjord vi no int så myki men sedan från å me sönda ha vi skidat som några tokar varje dag hela dagen lång :D vi va ett ganska stort gäng tillsammans som åkt varje dag (nikas mamma,hans syster, hans mammas bror med fru å dottern å hennes pojkvän, hans mammas brors bästa vän å hans dotter å så träffa vi min vän andreas föräldrar på flygplatsen som sko ti samma ställ så dom ha också vari med!)

nåja vi ha åkt i super härliga backar, vi ha äti god mat, vi ha vari på afterski, vi ha vari på barrunda å vi ha picknicka i backen å vi ha vari å åkt slalom ti schweiz å så ha vi vari ti milano på fotis match, inter-juventus! en riktigt lyckad resa! ha vari allt från strålande sol till snöstorm å mina ben e dubbelt större av hu myki ja ha träna di me min slalomåkning!:D

vi hadd världens finaste rum! sviten ofcourse ;)








vi ha vari på afterski varje dag;)

vi ha äti super god mat hela tiden








vi va på fotis å vilken känsla! dessutom vann hemmalaget inter så va så roligt efteråt då alla sjöng å hadd sig! stor arena va he å, nika å jag bara måsta köp varsin inter halsduk å fö att visa vårt stöd:)


lilla staden cervinia va super mysig å liten! nära ti allt:)


bilder från åkningen:) hu fint som helst!

hela gänget påväg hem till finland!







måsta bara vis denhe bilden! e sista dagen så vi va ut å åt pizza, som va super god! men he som va så kul va att nika satt å skratta åt mej fö ja behöva två meter runt mej fö att kuna ät å skär upp min mat! han tyckt maria sko flytt lite ti sidon(hon satt brevi mej) så ja sko rymmas fniss! så ha måsta fota min stil:P nika tyckt att tillåme lexikon sko fall ner om ja sko ha he under arman.. :(




men nu ska ja hopp i duschen å fräsch till mej! känns som ja luktar spyor ännu..

S

2 kommentarer: