Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 10 februari 2010

vänner för livet

Jag har världen finaste vänner och när dom flesta av dem bestämde sig för att studera på annat ställe än jag blev jag lessen.. som tur for dom alla till samma ställe så då jag å jenny som bor i vasa saknar dom för mycket åker vi på en åbo helj vilket int e helt fel! men e så sällan våra scheman passar ihop så vi kan kom dit. å ti sitt å ring runt 6 personer fö att berätt en sak elä bara vila prat av sig e svårt å blir dyrt i längden. så däfö ha vi komi på världens bästa grej! (förra åre hadd vi en blogg tillsammans som bara di som kona lösenorde kona läs, men den e nu raderad) så nu har vi en tråd på facebook. vi ansåg att he sko va smartare att ha kontakten där eftersom alla e in där varje dag å e enklare att skriv några rader där å läs va alla andra läst, men också enkelt att skriv av sig om man bara känner för he! man får snabbt respons å jag älskar det! så skönt då man varje gång loggar in på facebook lyser inkorgen me ett meddelande från mina älskade vänner! jag tycker he e super viktigt att man håller kontakten fö vårt band ha int blivi svagare fast vi nu bor på olika håll (4st i åbo 2 st i vasa) e skönt också att vasa ändå e hem fö dem också så dom kommer hem över sommaren och sånt:) ibland önskar ja jag ja va där me dem.. sko va så roligt ti kom bort från vasa å si lite mer av finland.. men så vet ja ändå att den utbildning jag vill ha e här å min pojkvän e här. har ju min älskade jenny i vasa också som ja vari bästa kompis med sedan lågstadiet!

men en åbo helj e planerad och skall sättas in i kalendern bara he blir 100%! hoppas verkligen he passar för känns verkligen som ja vill å träff dem nu! va så skönt när fia å chotta va hem sist, bara få prat me dom å si dom.

e no mina vänner för livet

2 kommentarer:

  1. Men snart e de sommar o då e vi alla på samma ställe igen! :D Love u! <3

    SvaraRadera
  2. åååh, va söt du e simo <3 håller med, vänner för livet! å patte gav just grönt ljus för sportlove! :D så ni e välkomna ti oss då den 5:e mars! ska bli så kul :) PUSS!

    SvaraRadera