Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 2 februari 2010

tjejkvällen



super skönt me tjejkväll me jenny! bara sitt å prat om ingenting speciellt! vi ha diskutera heljen, sommarplaner, jobb å massa:) sitt på tv å drucki lite vin:) sånhe kvällar måst vi ha oftare jenny ;) super skönt å avslappnat <3

men nu for hon fö hennes pojkvän kom från träningarna å hämta hon då på samma gång å snart kommer min pojkvän hem så ska han å ja koll på säsongspremiär av HOUSE! världens bästa! både nika å ja älskar he så nu kommer varje tisdakväll bestå av house kl 22.00 :) KUL! (bara nika böri hinn hem från brankka där han vari me kidsen varje tisda)
S

1 kommentar:

  1. Jag ska oxo kolla på house, nu kl 21 i sverige :P kolla min svenska blogg på blogspot suomiflicka.blogspot.com om du vill följa med min praktik här på andra sidan pölen : )

    SvaraRadera