Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 7 februari 2010

härliga söndag

e int ofta ja tycker om söndagar, tycker oftast di bara e onödi å man mår dåligt å di går allt för fort å så har man ångest över att måndan e nära.. men IDA vakna ja på strålande humör! (fast ja blev väckt kl 3 inatt å måsta far å hämt nika från smedsby) nika kom me fukost på säng åt mej som tack fö ja hämta han å hans kompisar inatt (blåbärspancakes, juice å en fastlagsbulle fick ja) sedan ha vi lega hela morgonen i sängen å kolla film å tala! super mysit å precis som e allti va förr då man just blivi ila:) man kona tal å mys i evigheter!

men nu ha vi tagi oss opp å ska far å hämt nikas bil som han lämna i smedsby igår vi bastukvällen.. sedan hem å så ska han sitt å påt me sin nya dator å ja ska fösök få lite måsten gjort å sedan lag mat :)

längtar tillåme till ikväll då ja ska far å träna! ska bli super skönt!
S

2 kommentarer:

  1. Jag har då fått söndagsångest för din del idag oxo... Sku så gärna ta emot en fastlagsbulle men jag känner inte mina nya hemtrakter så bra ännu så jag vet inte om bageriet e uppe på söndagar...Usch sån Finlands-längtan jag har!

    SvaraRadera
  2. okej he va däfö jag va så glad ;) nånä men söndagar bruk int va kul! (läser nog din blogg btw)

    SvaraRadera