Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 9 februari 2010

slösurfar

sitter å slösurfar, kollar in några nya bloggar! å he va bara fö ja va å kolla dede glamourama som ha börja visas på tv3play så ja bara måsta ju koll in vem di va å va di skriver om! nåja några bloggar till att läs om dagen ;)

ikväll ha vari en lugn kväll. e ganska skönt ti få va ensam hem å bara slösurfa å koll på paradise hotel å tv å ät gott! sko vila ha choklabollar.. hmm..

men min telefon fick ja tibak idag!! e sååå glaaad! nu kan ja blogga från telefon igen ;) å min kamera funkar nu så bilder till!! nä nu ska ja gå å häng upp tvätten å sedan kanske lägg mej i sängen å mys, kolla kalendern (klarar mig int utan min kalender) å si paradise hotel. tar no me något gott att fortsätt tugg på i sängen! :D
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar