Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 23 februari 2010

har träffat min älskling



hadd tur ida då vi kom ti marias, HAMPUS va ännu där!! så ja ha gosa me min söta hund å di andra ha fixa arbetet ;) nä ja fösöka no va ti lite hjälp.. men nu e ja hemma å ska bädd ner mej i sängen å si en film! ha int hört av lisse nå ikväll så sir ut som ja int behöver kom imoron bitti ti jobbet (sko kanske behövt hopp in fö vi har många sjuka) tror ja måst skick å koll ändå så ja int får en otrevli överraskning imoron bitti då ja sover så gott!:S
S

3 kommentarer:

  1. nää du måst int :).. jag å jessica e !:S

    SvaraRadera
  2. du vet ju att ja int e så stor hundvän, men en sånhe liten yrboll e no ändå rätt söt :)

    SvaraRadera
  3. mm! tror du kommer å älsk min lilla yrboll sedan:D

    SvaraRadera