Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 8 februari 2010

vilken kändis liknar jag?


blev myki foton på mej då ja fjollar nu men ja tycker he e roligare ti ha me ett foto ti inläggen å int bara ett där man ler utan nå där man bjuder på sig själv å :) hoppas he uppskattas!

alla håller ju på å checkar vilken kändis di liknar, ha int gjort e ja ännu men va tycker ni? :o

mjukisdräkten e på å ja ligger i soffan me, wait for it, PARADISE HOTEL! kan ju int slut nu! tänker allti ja ska gör nå annat efter dehe avsnitte men så visar di allti va som ska händ i nästa avsnitt så verkar he så kul å spännande så måst ja bara si ett till, å ett till å ett till... men nu FÅR ja faktiskt bara ligg å slö! har skicka in mina kompensationsarbeten fö he ja vari bort, ja har klart fö föreläsningen imoron, ja har klart allt ja kan tänk mej ja sko måst gör nu! å int tänker ja no böri läs på en tent som ja har om mer än en månad? å enda ja har så e ett grupparbete men ja behöver min grupp ti he å så ska vi ha gjort en intervju innan vi kan fortsätt å frågorna ti he e klart:) så va ska en flicka göra? SLAPPA Å NJUTA!

världens finaste låt nujust : fireflies - owl city


imoron ere ju som sagt en likadan dag som idag! jobb kl 7-9 å sedan kl 9-16 skola. kvällen e oklar, har lagertömmning me min ämnesförening men ingen i min klass e så sugen på ti far ut efteråt så ja vet int riktigt va ja gör då? kul ti stå å dans själv? nåja får tömm lagre å gå hem:D
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar