Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 5 februari 2010

dermosil

kom just hem från jobbe! skippa ju som sagt föreläsningen så iställe han ja hem en halvtimma typ innan fia kommer å hämtar upp mej så far vi ti jenny! blir tjejmidda iställe bara vi 4 fö ingen tyckt dede bad taste tema på ollis verka nå kul så vi sa vi har en skön tjejkväll vi bara då så he tror ja blir lika bra! elä BÄTTRE! va int alls tagga ti far ut efter en stressi dag..

men ja fick min dermosil produkter från jobbe ida! vilket va kul! (förutom min böteslapp ja fick ida fö felparkering som int va lika kul.. men he säger vi int ti nån!) hadd köpt varsin tvål ti mej å nika å så en bastutvål! som sko va avsvalkande efter bastubad så perfekt fö två bastumänniskor som mej å nika! måst testas nu nån dag, kanske lördag? å så en handkräm å så fick ja gratis en nattkräm som ja ska böri ha på nattduksbordet :)


nåja nu ska ja lag mej klar ifall fia pilar så ja ska rus ner å hopp på me hon ti brändö! trevlig fredag!
S

1 kommentar:

  1. Är du analfabet eller skriver du på ett annat språk än svenska? jobbe - jobbet, iställe - istället, ida - idag, fö - för, ja - jag, ti - till... osv
    Det är riktigt jobbigt att läsa din blogg och jag tror att det är det som är meningen att andra ska läsa den, eller hur?

    SvaraRadera