Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 10 februari 2010

jobbar

hejsan! Sitter på jobbet å hör barnen leka runt mig. E myki mysigare då di e få fö då e di lugnare å man kan prat me di å skojj me di myki mer:) synd bara ja ska ha en sånn jobbi hovovärk! E bara rädd he blir värre å jag som ska på yoga sedan ida.. Slutar halv 5 så då snabbt å handla nå smått å sedan på yoga kl 17! Måst si om ja orkar, jäkla hovo..

Ska opp imoron ti kl 8 å far ti hanken å böri på me ett grupp arbete! Skönt då ja sko haft sovmoron ti ändå stig opp å far ti 8.. Annars händer e int myki mer i mitt liv?

ha just fått spotify!:D ja ja vet, e typ sista i världen ti skaff he men då ja så sent märkt he va poppis å då fanns e inge fler invites å nika ha sökt efter en åt mej i evigheter men int hitta nån...:( men så igår kväll sa han plötsligt ti koll min mejl så hadd han hitta en! Jejj! Musikförslag?
S

2 kommentarer:

  1. ja har inte spotify, rekommenderar du?? :)

    SvaraRadera
  2. absolut!!! e så enkelt ti få fixa musiken å man laddar int ner en massa ondöigt innan man hittar dende rätta låten utan man lyssnar först å då man hitta nå man tycker om så lägger man till he i sitt eget "bibliotek" enda nackadelen e att man har int e som filer så ska man ha e på nå mp3 å sånt så måst e laddas ner (sko man ha spotify premium sko man ha e som fil så he sko ju underlätt å då betal 10 € i månaden)

    SvaraRadera