Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 8 februari 2010

studiepoäng is the shit

under föreläsningen kom vi på att print ut min sture fö att få ett litet papper på vilka kurser man gått, va vitsord man fått å hu myki studiepoäng man hittills ha fått sedan man börja! he e sagt man ska fösök få ihop ti 60 varje år å nu e ja ju på andra åre så då sommaren kommer sko ja behöv ha 120 fö att va passlit igång å kona bli klar på 5 år :)

jag har ju studiepoäng från 3 olika ställen:
-Åbo Akademi (allmän pedagogik, mitt huvudämne)
-Hanken (företagsledning och entreprenörskap, mitt långa bi-ämne)
-Öppna Uni (arbetsplatspsykologi, mitt korta bi-ämne)

(kan tillåme lag ett till kort bi-ämne om ja vill eller ta lite kurser här och där som intresserar mig å få ihop till mina studiepoäng ja behöver fö att få gradu)

nåja! nujust har ja 102 poäng:) nöjd*
MEN

då ska ja ännu få:
10 studiepoäng från mitt korta biämne (arbetsplatspsykologi)
22 studiepoäng från mitt långa biämne (företagsledning och entreprenörskap OM ja klarar tenterna)
10 studiepoäng från mitt huvudämne (allmän pedagogik)
nu under våren innan sommaren!

så då ja har gått ut mitt andra år på ÅA ska ja borda ha (om allt går rätt) 144 sp! vilket jag e väldigt nöjd med eftersom jag även jobbar fulltid! ;)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar