Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 10 februari 2010

mumsig värre

Då jag gör smoothies så ere int dende nyttiga varianten utan he ska va me glass!:D laga just ti mej å nika en me vaniljglass,blåbär,banan och mjölk:) riktigt god!

nu ska ja tror ja gå å lägg på bastun så ska nika å jag tvätta oss å så lägg oss i soffan me lite pannkaka å james bond film:) skön onsdag, min huvudvärk böri gå om å ja tror he va nackens fel så nika lova masser:)

programme fö imoron:

kl 9 hanken å gör en bit på vårt grupparbete
kl 12 till jobbe (skall ha me bulla ti möte) ska ha alla hjärtans dag pyssel där imoron så he blir lite kul tycker jag!:D hihi!
slutar kl 17 å då hem å byt om å så iväg ti kära ollis!

ollis fyller 25 år imoron så vi ska dit kl 18 direkt di öppnar å fira med dem:) ha int alls planera hu läng ja ska va ut men jag anser man kan va ut läng bara man dricker med förstånd så man kan köra till jobbet nästa morgon kl 7 :)

FREDAG sedan kommer bli sjuuukt kul! ska ju ut me dihe från jobbe då!!:D vi börjar kvällen hos en å lagar tortilla å har lite mexicanskt tema me tequila ;) sedan vidare till krogen ;) två dagar efter varann på krogen blir nog bra :D fö sedan ska ja ha mysHELJ me nika lörda-sönda:) bara älsklingen å jag <3<3
S

1 kommentar:

  1. haha, simo om ja får va e viktigpetter här: dede e no mer än milkshake än en smoothy xD

    SvaraRadera