Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 25 februari 2010

kul usb-minne


då ja kom hem ida så låg nika å sovd å vägra (vägrar ännu) att stig opp så ja fick far me hans mamma å hämt hans bil. men ja passa då på å far in ti tekniset å köp ett USB-minne fö ja ha visst vari å tappa bort mitt nångång nu?

men he såg så kul ut! hadd bestämt ja sko ha ett men att he måsta va lite flickigt å kul, annars vila ja int ha nå. måst va fint fö ja ska vila ha e:P haha! nåja han visa mej ett nytt litet rosa som int såg ut som ett usb-minne men som va! å som funka på samma vis som ett vanligt stort klumpigt! ja va såld å denhe lilla fina saken fick följ med mej hem!:D nu vill ja böri överför saker:D haha!

jobbet imorgon kl 7-10.30 å sedan kl 12-17:) lugn dag å skönt me fredag:) sedan blir e mys framför tvn å inge planer på hela heljen vilket på nått vis e skönt! sedan ere sportlov så heljen blir lååång :D sista dan imoron å sedan 9 dagar ledigt (heljer inräknat) SKÖÖÖÖÖÖÖNT!
S

3 kommentarer:

  1. simone va ska du jör imrn efter jobbe? efter 10.30 altså? ja sko böv ti stan å handel ett par jeans.. sko böv ha lite hjälp.. kanske du kan kom efter mig efter jobbe då å hjälp mig? :P å skjuts hem mig före du ska tibaks ti 12? :D pliiiiiz?

    SvaraRadera