Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 17 februari 2010

fastlaskiainen

igår va e då fastlaskiainen! hadd riktigt roligt! vi hadd fest här hos mej å nika mellan pulkase å tills fontana öppna:)

va riktigt skönt ti va här hemma å he blev ganska myki folk tisist här:p men he e kul me myki folk å nytt folk:) sedan då klockan börja va halv 10 gick vi iväg ti fontana å fortsatt kvällen där me 3 floors party!

dede jobbigaste va att min röst försvann efter vi hadd vari på pulkase? hadd haft ont i halsen no på månda å drucki finnrexin å sånt fö att fösök få bort he. ja känd int mej sjuk elä nå men då vi kommer hem efter pulkase så hadd ja super hes röst! ja hadd ju int ropa elä nå där på pulkase så int försto ja vafö ja blivi såde hes? säkert p.g.a. all kall luft man andats..

nåja ja hadd whiskey röst resten av kvällen hemma hos oss å sedan vi fontana då ja dansa blev e bara värr å värr1 kallt vatten va enda som hjälpt lite men he va som en halva sekund å så lät ja likadan igen.. tisist hadd ja så ont i halsen att ja sko hadd vila böri gråt så nika å ja gick hem! då vi kom hem laga nika varm soppa ti mej å så somna ja:) fick använd oss av lappar då ja sko kommunicer me han igår!:D ligger post-it lappar överallt vi oss nu fö ja ha vila säg nå ti han :D haha!
S

3 kommentarer:

  1. Gå till läkaren! Jag hade samma, men jag ignorera d, försökte bara lindra smärtan med halstabletter o värkmedicin...nu äter jag penicillin o antibiotika o har bihåleinflammation.. :/

    SvaraRadera
  2. snyggast bilden nånsin på mig där i mitten, nedersta raden.. :D

    SvaraRadera
  3. haha :D super fin bild jenny! ;) jå ja ska bok tid ti läkaren imoron om he int e bättre tror ja :S

    SvaraRadera