Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 21 februari 2010

sportlovsplaner

snart ere sportlov å ja ha lova mej själv att ja då ja har extra tid ska ja städ opp i vår skrubb å i mitt skåp å min del av badrumme! å he borda ja ju verkligen ha nu under sportlove i vår skrubb finns e allt fö myki saker.. har massor som vi sko kona lag opp i vår vind men vi allri orkar gör å så sko ja behöv gå igenom ALLA mina kläder å rens upp :) sedan i badrumme har ja ALLT fö myki burkar å krämer.. å mer än hälften använder ja int:P så he å ska rensas upp å organiseras.. (måst köp nå lådor att kuna pack bort saker i å upp på vinden)



en hel vecka ledig. gud va skönt!har inge planer alls fö måndag,tisdag,onsdag och torsdag förutom att ja nån av dagan ska fösök gör mina två måsten å sedan åker vi ti ÅBO fredag till söndag!!

sjukt kul ti få far iväg å träff kompisarna i åbo en hel helj! vi tänkt kör dit på fredag morgon bara nika å jag så blir mysit tycker jag:) i åbo ska vi

-IKEA
-BIO (kanske)
-FESTA
-SHOPPA
-ÄTA GOTT
-TRÄFFA MINA FINA VÄNNER<3
S

1 kommentar: